Gerade bei Wahmies, BG. Rumparooz und Fuzzi Bunz habe ich keine Ahnung. Und Neela trägt die schon öfter und bis auf die Fuzzis passen sie auch gut.
Freue mich über ein bisschen Licht im Dunkel
Hm, Wahmies steht ja für "Work at Home Moms", das zumindest zum Ursprung. Aber wie es inzwischen aussieht, keine Ahnung. Also ob die Windeln immer noch einzeln zu Hause geschneidert werden oder ob sie inzwischen doch industriell hergestellt werden?Patty hat geschrieben:Bei Wahmies nüscht, aber gar nichts, das finde ich schon echt komisch. Noch nicht mal was über die Gründer oder das Unternehmen. Komisch.
(Quelle: http://www.earthangelsdiaperco.com/page ... ewahms.htm)Lisa Adkins started DryBee's in 2003. With 5 yards of fabric, and a sewing machine at her kitchen table, she began sewing her orders at night after her kids were in bed. As her business grew, her mother began sewing along with her. Today DryBee's has grown and all products are still made in the USA, by talented seamtresses who work in the comfort of their own homes. Wahmie's was acquired in 2006, and both businesses are now housed on Lisa's property in beautiful Beckley, West Virginia, population 16, 936.